Ostoskori

0 tuotetta0,00 €
Ostoskori on tyhjä.

0

Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

  1. Onko tuotteillanne palautusoikeus ja miten se toimii?
  2. Mitä teen, asiakaspalautukseni on hukassa? Aikaa on kulunut lähetyshetkestä jo kolme viikkoa.
  3. Jos nyt tilaan, niin koska tuotteet ovat perillä?
  4. Netissä lukee että tuote on tilapäisesti lopussa. Koska niitä mahtaa tulla?
  5. Olen 190-senttinen, mutta todella hoikka. Mahtuuko 3520E Elvis-haalari minulle?
  6. En osaa päättää kahden vaihtoehdon välillä, miten olisi järkevintä toimia?
  7. Ajattelin mennä liikkeeseenne ostoksille, mutta löytyykö sieltä kaikki tuotteet?
  8. Onko teillä toimittaa kuvastoa?
  9. Meitä on isompi porukka tilaamassa, miten rahtikulut?
  10. Minkä kokoisia yleensä peruukit ovat?
  11. Haluaisin tilata tuotteet laskutuksella kouluumme / kuntaamme / yritykseemme.

1. Onko tuotteillanne palautusoikeus ja miten se toimii?
Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus siitä hetkestä, kun paketti on noudettu Postista tai Matkahuollosta. Katso tarkemmat asiakaspalautusohjeet.

2. Mitä teen, asiakaspalautukseni on hukassa? Aikaa on kulunut lähetyshetkestä jo kolme viikkoa.
Kun palautit pakettisi, sait Matkahuollosta/Postista kuitin, jossa näkyy seurantanumero palauttamallesi paketille. Aloita siitä, että tarkistat seurantanumeron avulla missä lähetyksesi menee. Mikäli paketti ei sen mukaan ole meille tullut, ota yhteyttä Matkahuoltoon/Tradekan myymälään/Postiin ja tee siitä katoamisilmoitus.

Valitettavasti me emme pysty vaikuttamaan paketin kuljettajiin, emmekä pysty täältä päin jahtaamaan meille lähetettyjä kadonneita paketteja. Paketin seuranta on aina lähettäjän ja kuljettajan välinen asia; vastaavasti jos kuljettaja hukkaa meiltä päin lähteneen lähetyksen, on niiden selvittäminen tietysti meidän tehtävämme.

Mikäli kaikki olisi mennyt niin kuin pitäisi, olisi asiakaspalautuksesi tullut meille noin viikon kuluttua lähetyshetkestä. Hyvitämme palautukset sitä mukaa pois, kun niitä meille tulee. Kiireaikoina saattaa palautuksen hyvittäminen ruuhkan vuoksi hiukan venyä.

3. Jos nyt tilaan, niin koska tuotteet ovat perillä?
Jos kaikkia tuotteita on varastossa ja tilauksessasi on kaikki tarpeelliset tiedot, niin saamme tuotteet matkaan yleensä seuraavana arkipäivänä tilauksen saapumisesta. Kun teet tilauksen, saat heti sen lähetettyäsi ensimmäisen, automaattisen tilausvahvistuksen josta näet tilaamiesi tuotteiden tiedot. Kun tuotteet on aidosti kerätty ja pakattu, saat toisen viestin sähköpostiisi, jossa on lähetyksen seurantanumero. Lähetys lähtee tuolloin matkaan viimeistään seuraavana arkipäivänä ja on perillä 1-3 arkipäivää myöhemmin toimitustavasta riippuen. Seuraa netistä pakettisi kulkua ohjeiden mukaisesti ja samaisella seurantanumerolla saat pakettisi ulos noutopisteestäsi, vaikka itse et olisi saapumisilmoitusta vielä saanut.

Muista että vain tilaaja voi noutaa paketin, tai noutajalla tulee olla mukana asianmukainen valtakirja.

Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimintaan,tarkkaile siis sähköpostiasi niin näet missä mennään.
HUOM! Mikäli et saa meiltä mitään sähköpostia, tarkista myös roskapostilaatikkosi, koska kyseessä on automaattinen viesti, jonka kone joskus saattaa tulkita roskapostiksi. Jos sieltäkään mitään ei löydy, ota yhteyttä.

4. Netissä lukee että tuote on tilapäisesti lopussa. Koska niitä mahtaa tulla?
Välittömästi kun tavara on saapunut, tuotteiden saatavuus tiedot päivittyvät myös nettiin. Tavaraa tulee koko ajan, mutta koska ne tulevat eteläeurooppalaiseen tyyliin, luotamme saapumiseen vasta, kun ne ovat konkreettisesti perillä. Aikaa voi siis mennä pari viikkoa tai jopa kuukausia. Jos netissä edelleen lukee ”Ei saatavilla”, kun bileisiin on pari viikkoa aikaa, kannattaa valita toinen vaihtoehto.

5. Olen 190-senttinen, mutta todella hoikka. Mahtuuko 3520 Elvis-haalari minulle?
Ei välttämättä mahdu... Pukumme tulevat pääsääntöisesti Italiasta, ja valitettavasti he vasta opettelevat skandinaavisia miesten mittoja. Puvun nimeä tai kuvaa klikkaamalla aukeaa puvusta lisätietoja, josta näet puvun strategiset mitat. Vertaa niitä omiin mittoihisi! Haalarissa tärkein pituus on kaulan ja haaran välinen mitta; jos se jää lyhyeksi, huomaat olevasi loppuillasta reipas sopraano...

6. En osaa päättää kahden vaihtoehdon välillä, miten olisi järkevintä toimia?
Soita tai mailaa meille Toimistoon! :) Olemme toimineet alalla vuodesta 1993, ja neuvomme mielellämme kysymyksien ilmaantuessa! Mietitään yhdessä, mikä vaihtoehto olisi sinulle järkevin valinta, jotta lopputulos olisi mahdollisimman täydellinen!

7. Ajattelin mennä liikkeeseenne ostoksille, mutta löytyykö sieltä kaikki tuotteet?
Koska liikkeiden varastotilat ovat rajalliset, voit pirauttaa vaikka sinne etukäteen ja varmistaa, että kyseistä tuotetta löytyy hyllystä. Varsinkin jos tulet käymään jostain kauempaa. Täydennystä liikkeisiin saamme muutaman arkipäivän sisällä, ellei tuote ole toistaiseksi kokonaan loppu. Nettikaupan ja liikkeiden tuotevalikoima on pääsääntöisesti sama.

8. Onko teillä toimittaa kuvastoa?
Vielä ei valitettavasti ole, sillä tuotteita lähes 9000 kpl ja valikoimamme muuttuu koko ajan, ja paperikuvaston painatus on siksi mahdotonta...

9. Meitä on isompi porukka tilaamassa, miten rahtikulut?
Perimme toimituskulut aina yhdestä tilauksesta, joten kimppatilaus kannattaa aina. Kimppatilauksen lähetys toimitetaan vain yhteen paikkaan, jolloin se pysyy myös yhtenä lähetyksenä. HUOM! Muistathan tuolloin, että mahdolliset asiakaspalautuksetkin tulee saapua yhtenä lähetyksenä meille takaisin päin.

10. Minkä kokoisia yleensä peruukit ovat?
Peruukit ovat yhden koon, eli sopivat melkein joka päähän. Niissä on pohjana verkko- tai kangaspussi, joka vedetään päähän kuin pannumyssy. Jos peruukki tuntuu väljältä, voit helposti pienentää sitä niskan kohdalta muutamilla pistoilla, jolloin se pysyy tukevasti menossa mukana. Myös peruukkisukka on oiva apuväline siihen, että saat aseteltua peruukin paremmin päähäsi.

11. Haluaisin tilata tuotteet laskutuksella kouluumme, kuntaamme tai yritykseemme.
Toki se on mahdollista. Aloita sillä, että otat meihin yhteyttä vaikka puhelimitse tai sähköpostilla, niin mailaamme tarkemmat ohjeet.

 Yrityslaskua emme myönnä pienyhdistyksille, emmekä toiminimille. Heille laskutusvaihtoehdot löytyvät suoraan ostoskoristamme. Tuolloin toimitus- ja laskutusosoitteen tulee olla sama kuin rekisteritiedoissa. Mikäli olet epävarma tilauksestasi, sovi etukäteen mahdollisista vaihdoista yms., sillä postimyyntilain 14 päivän palautusoikeus koskee vain yksityishenkilöä eli kuluttajaa, ei yritystä.