Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

Olemme koonneet tälle sivulle usein kysyttyjä kysymyksiä ja ohjeita koskien verkkokauppaamme. Jos etsit tietoja koskien myymälöitämme, klikkaa tästä.

 

1. ONKO TUOTTEILLANNE VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS JA MITEN SE TOIMII?

Huom! Myymälöissä erillinen ohje, klikkaa siihen tästä.

Verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus siitä hetkestä, kun paketti on noudettu postista tai Matkahuollosta. Katso tarkemmat asiakaspalautusohjeet.

Tuotteillamme ei ole vaihto-oikeutta, joten jos haluat esimerkiksi vaihtaa naamiaisasun toiseen kokoon, sinun tulee palauttaa tuote ja tehdä kokonaan uusi tilaus. Huomaathan, että kaikista asuistamme löydät tuotetiedoista myös senttimitat joita sinun kannattaa verrata omiin mittoihisi. Näin asu on varmimmin sopiva ja vältyt turhilta kustannuksilta. Ohjeet mittojen vertaamiseen löydät täältä.

 

2. JOS NYT TILAAN, MILLOIN TUOTTEET OVAT PERILLÄ?

Lähetämme kaikki meille saapuneet tilaukset mahdollisimman pian, yleensä viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen saapumisesta. Pakettien toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää, Matkahuollon Pikapaketti saapuu yleensä vuorokauden kuluessa tilauksesta. Tarkemmat tiedot toimitusvaihtoehdoista löydät täältä. Jos sinulla on kiire, soita asiakaspalveluumme niin mietitään yhdessä paras ja nopein vaihtoehto.

 

3. ASIAKASPALAUTUKSENI ON HUKKUNUT, MITEN TOIMIN?

Ota aina asiakaspalautusta tehdessäsi kuitti, jossa on palautetulle paketille seurantanumero. Näin tiedät missä asiakaspalautuksesi menee. Jos tarvitset apua palautuksesi etsimiseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Huomioithan, että jos olet lähettänyt asiakaspalautuksen jollakin muulla tavalla kuin asiakaspalautusohjeidemme mukaisesti, on meidän mahdoton jäljittää pakettia. Asiakaspalautus saapuu meille yleensä n. viikon kuluessa palautuksesta, ja käsittelemme ne mahdollisimman pian.

 

4. TUOTE ON LOPPU VARASTOSTA, MILLOIN SITÄ TULEE LISÄÄ?

Kaikki verkkosivuillamme tilattavissa olevat tuotteet ovat suoraan lähtetettävissä keskusvarastoltamme. Jos tuote on "Loppu varastosta", voi sen saapumiseen kestää pitkäänkin. Voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin selvitämme mahdollista saatavuutta. Myös suuremmat erät tai tuotteet valikoimamme ulkopuolelta tilaamme myös mahdollisuuksien mukaan, ota silloin yhteyttä toimisto@punanaamio.fi niin tutkitaan tilannetta.

 

5. TARVITSEN LISÄTIETOJA TUOTTEESTA, MISTÄ NIITÄ VOI KYSYÄ?

Pyrimme kertomaan tuotteistamme mahdollisimman paljon tuotesivulla ja jakamaan kaiken tiedon mitä meillä on tuotteesta saatavilla. Tuotesivun eri välilehdiltä löydät mm. senttimitat asuista, ainesosat kosmetiikasta ja muuta tarpeellista tietoa. Lue siis tuotetiedot huolella läpi ennen tilaamista, ja jos kysyttävää tulee, asiakaspalvelumme auttaa mielellään. Olemme koonneet myös yleisiä tietoja ja -ohjeita eri tuoteryhmiin liittyen, ne löydät tältä sivulta.

 

6. VOINKO TILATA FOLIOPALLOJA HELIUMTÄYTÖLLÄ?

Täytämme foliopalloja keskusvarastollamme sekä myymälöissä (HUOM! Myymälät tilapäisesti suljettu koronaviruksen vuoksi). Jos et pääse asioimaan toimipisteessämme, voit tilata kotikäyttöön soveltuvan Heliumtankin ja täyttää pallot kotona itse. Postitse/Matkahuollolla ei täytettyjä palloja voida lähettää. Tilataksesi palloon heliumtäytön, rastita ruutu "Pallon heliumtäyttö" tuotesivulla. HUOM! Kaikki foliopallot eivät sovellu heliumtäyttöön. Jos tuotesivulla ei ole valittavissa heliumtäyttöä, pallo ei todennäköisesti sovellu heliumtäyttöön. Esimerkiksi kirjainpallot ovat tilavuudeltaan niin pieniä, että ne eivät leiju vaikka ne täytettäisiinkin heliumilla. Jos tiedät milloin tulet hakemaan pallot, voit lisätä sen kassalla kommenttikenttään, muutoin täytämme pallot noudon yhteydessä.

 

 

© Punanaamio 2020