Ostoskori

0 tuotetta0,00 €
Ostoskori on tyhjä.

0

×

Rekisteröityminen

Nimi

Sisäänkirjautumistiedot

tai kirjaudu sisään

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Asiakaspalautusohjeet

HUOM! Nämä ohjeet koskevat vain tilauksia, jotka on toimitettu Suomeen. Jos asut ulkomailla, klikkaa tälle sivulle.

Palautusoikeus

Tuotteissamme on kuluttajalla (= yksityishenkilö, toimitus Suomeen) 14 vrk:n palautusoikeus paketin noutohetkestä lähtien. Noutamaton paketti ei ole tilauksen peruutus eikä asiakaspalautus! (Sivun alhaalla tarkemmat tiedot.) Yrityksillä ja yhteisöillä ei ole palautusoikeutta etäkaupassa.

Huom! Nettikaupasta ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta.
Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen, sinun täytyy palauttaa ostamasi tuote normaalisti alla olevien ohjeiden mukaan ja tehdä täysin uusi osto nettikaupassa.

Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Alkuperäisen tuotepakkauksen puuttuessa vähennämme palautettavan tuotteen summasta 15 % pakkaus- ja käsittelykuluja. Palautettavat tuotteet tulee olla pakattu niin, että ne ovat ehjiä ja hyvässä kunnossa saapuessaan meille. Suosittelemme pakkaamaan tuotteet samaan pakettiin, jossa ne sinulle tulivat, sillä emme korvaa ostettuja rahtipusseja tai laatikoita.

Tuotteet, joita palautusoikeus ei koske:
- kosmetiikka- ja maskeeraustuotteet (hygieniasyistä)
- intiimituotteet, jotka ovat paljaalla iholla kokeiltaessa, esim. sukat, alushousut, peruukkisukat yms. (hygieniasyistä)
-
pilailuvälineet (nk. "kertakäyttöisen" luonteen vuoksi)
Tuoteseteissä palautusoikeus koskee ainoastaan koko settiä - yksittäisiä tuotteita seteistä ei voi palauttaa!

Huom! Jos olet maksanut tuotteet verkkopankilla tai collectorilla, rahojen palauttamisesta vastaa Paytrail Oyj. Kun palautus on käsitelty meillä, tulee sinulle Paytraililtä sähköpostia, josta löytyvät ohjeet palautusta varten. Jos asian tiimoilta on jotain kysyttävää, ota yhteyttä Punanaamion asiakaspalveluun: info@punanaamio.fi tai 02 - 8805 805.


Palautuslomake

Tulosta tämä asiakaspalautuslomake (PDF), täytä tiedot siihen ja laita se pakettiin mukaan. Jos et pysty printtaamaan lomaketta, kirjoita siinä pyydettävät tiedot paperille ja laita paperi palautettavien tuotteiden mukaan.


Palautustavat

Valitse näistä haluamasi tapa paketin palautukselle:

1. Postin/Smartpostin välityksellä (palautuskulu 6 €). 
Asiakaspalautustunnus: 626006. Paketin saavuttua vähennämme kyseisen 6 €:n palautuskulun tuotepalautuksesi summasta. Merkitse asiakaspalautuspaketin päälle seuraavat tiedot: Punanaamio Oy ASIAKASPALAUTUS Tunnus: 626006

2. Matkahuollon välityksellä (palautuskulu 6 €).
Asiakaspalautustunnus: 9510306.Paketin saavuttua vähennämme kyseisen 6 €:n palautuskulun tuotepalautuksesi summasta. Merkitse asiakaspalautuspaketin päälle seuraavat tiedot:
 Punanaamio Oy ASIAKASPALAUTUS Tunnus: 9510306 


3. Voit lähettää palautuksesi nettikaupan toimistoon haluamallasi kuljetustavalla. (HUOM! Emme lunasta jälkivaatimuslähetyksiä.)
Punanaamio Oy
Hiidenkatu 9 rak. 6
20360 Turku


4. Voit tuoda palautettavat tuotteet johonkin Punanaamio-myymälään. Ota lähete tai maksukuitti mukaan. (HUOM! Myymälään palautettaessa emme hyvitä maksutavasta johtuvia mahdollisia laskutuskuluja.) Palautusten tuominen myymälöihin on maksutonta.


Palautuksessa huomioitavaa

Asiakaspalautuspaketin matkaaminen on aina lähettäjän ja kuljettajan välinen asia. Valitettavasti, mikäli kuljettaja hävittää palautuksesi, emme me pysty sitä selvittämään. Tämän takia muista aina säilyttää kuitti asiakaspalautuksestasi.

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä toimitus- ja käsittelykuluja 20 euroa. Jos haluat perua tilauksen, kun lähetys on laitettu matkaan, on sinun noudettava paketti valitsemastasi noutopisteestä ja lähetettävä se meille takaisin asiakaspalautuksena.


Viallisen tuotteen palautus/hyvitys

Viallisen tuotteen palautuksesta/hyvityksestä on sovittava aina etukäteen joko puhelimitse 02 8805 805 tai sähköpostilla info@punanaamio.fi. Muutoin käsittelemme palautuksen normaalina asiakaspalautuksena. Reklamointiaika on 14 vrk tuotteen noudosta.