Asiakaspalautusohjeet, jos asut ulkomailla

HUOM! Nämä ohjeet koskevat vain tilauksia, jotka on toimitettu Suomen ulkopuolelle. Jos asut Suomessa, klikkaa tälle sivulle.

Palautusoikeus

Tuotteissamme on kuluttajalla 14 vrk:n palautusoikeus paketin noutohetkestä lähtien. Noutamaton paketti ei ole tilauksen peruutus eikä asiakaspalautus! (Sivun alhaalla tarkemmat tiedot.) Yrityksillä ja yhteisöillä ei ole palautusoikeutta etäkaupassa . HUOM! Kuluttaja vastaa kaikista lähetyskuluista!

Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Alkuperäisen tuotepakkauksen puuttuessa vähennämme palautettavasta summasta 15 % pakkaus- ja käsittelykuluja. Palautettavat tuotteet tulee olla pakattu niin, että ne ovat ehjiä ja hyvässä kunnossa saapuessaan meille. Suosittelemme pakkaamaan tuotteet samaan pakettiin, jossa ne sinulle tulivat, sillä emme korvaa ostettuja rahtipusseja tai laatikoita.

Tuotteet, joita palautusoikeus ei koske:
- kosmetiikka- ja maskeeraustuotteet (hygieniasyistä)
- intiimituotteet, jotka ovat paljaalla iholla kokeiltaessa, esim. sukat, alushousut, peruukkisukat yms. (hygieniasyistä)
-
pilailuvälineet (nk. "kertakäyttöisen" luonteen vuoksi)
Tuoteseteissä palautusoikeus koskee ainoastaan koko settiä - yksittäisiä tuotteita seteistä ei voi palauttaa!


Palautuslomake

Klikkaa tästä asiakaspalautuslomakkeeseen. Täytä tarvittavat tiedot, lähetä se klikkaamalla "Lähetä lomake"-painiketta ja palauta tuotteet tämän sivun ohjeiden mukaan.


Palautustavat

Suosittelemme lähettämään palautuspaketin tavallisena postipakettina, sillä emme lunasta posti-/bussiennakkopaketteja.

Ota meihin yhteyttä info@punanaamio.fi aina, ennen kuin lähetät asiakaspalautuksesi. Kirjoita paketin päälle yhteystietomme: Punanaamio Oy, Hiidenkatu 9 rak. 6, 20360 Turku, Finland.

Kuluttaja vastaa kaikista lähetyskuluista!


Palautuksessa huomioitavaa

Asiakaspalautuspaketin matkaaminen on aina lähettäjän ja kuljettajan välinen asia. Valitettavasti, mikäli kuljettaja hävittää palautuksesi, emme me pysty sitä selvittämään. Tämän takia muista aina säilyttää kuitti asiakaspalautuksestasi.

Huom! Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä toimitus- ja käsittelykuluja 20 euroa. Jos haluat perua tilauksen, kun lähetys on laitettu matkaan, on sinun noudettava paketti valitsemastasi noutopisteestä ja lähetettävä se meille takaisin asiakaspalautuksena.


Viallisen tuotteen palautus/hyvitys

Viallisen tuotteen palautuksesta/hyvityksestä on sovittava aina etukäteen joko puhelimitse 02 8805 805 tai sähköpostilla info@punanaamio.fi. Muutoin käsittelemme palautuksen normaalina asiakaspalautuksena. Reklamointiaika on 14 vrk tuotteen noudosta.

© Punanaamio 2024